„Nové obklady a dlažby Versace imitují eben a meteorit, nebo mají zdobná písmena,“ říká obchodní ředitel Giancarlo Pelloni
Luxusní keramické obklady a dlažby v imitaci vzácného dřeva ebenu, nebo kamene, který je podobný meteoritu, luxusní velkoformátové dlaždice s novým barokním symbolem a dlaždice se zdobnými písmeny abecedy. I takovéto trendy v obkladech a dlažbách představila značka Versace pro rok 2020. Jako obvykle jsou obklady a dlažby Versace plné originality a zaujmou na první pohled. O nových kolekcích Versace a jejich vývoji jsme ve video rozhovoru mluvili s obchodním ředitelem značky Versace pro východní Evropu Giancarlem Pelloni.
Luxusní obklady a dlažby Versace pro rok 2020? Imitace vzácného ebenu či magmatických hornin
Luxusní obklady a dlažby značky Versace vyrábí keramička Gardenia Orchidea. Jak ve video rozhovoru říká Giancarlo Pelloni, pro rok 2020 vytvořila pro značku Versace mnoho nových kolekcí luxusních obkladů a dlažeb Versace, zejména v imitaci dřeva a přírodního kamene. „U kolekcí dlažeb v imitaci dřeva jsme se zaměřili na skutečně vzácné dřevo - eben. Co se týče imitace kamenů, na trh jsme uvedli velmi zajímavou kolekci dlaždic v imitaci magmatických hornin, které vypadají podobně jako meteorit. Tuto myšlenku nových dvou kolekcí pořád vyvíjíme,“ vysvětluje Giancarlo Pelloni.
Na keramických dlaždicích nikdy nechybí tradiční symboly značky, říká Giancarlo Pelloni
Nebyla by to však ta pravá značka Versace bez svých charakteristických symbolů a zdobných prvků, které jsou součástí každé nové kolekce keramických obkladů a dlažeb Versace. „V kolekcích jako obvykle představujeme spoustu dekorací, které jsou skutečným srdcem značky Versace. Jsou to zejména mozaiky, a také tři nejdůležitější symboly značky Versace, kterými jsou barokní vzor, medúza a řecký vzor,“ přibližuje Giancarlo Pelloni.
V portfoliu Versace nechybí také trendové velkoformátové obklady a dlažby, některé mají velké barokní vzory
Versace se zaměřuje také na velkoformátové obklady a dlažby, které jsou v interiérech velkých trendem. A jak obchodní ředitel pro východní Evropu říká, ani v následujících letech by se na tom nemělo nic změnit. I v nejbližších dvou až třech letech by podle jeho slov měly být v interiérech hitem velkoformátové dlaždice v imitaci mramoru, betonu a dalších designech. Pro značku Versace je trend velkoformátových obkladů a dlažeb skvělou příležitostí, jak „ve velkém“ ukázat krásu svých symbolů a dekorací. „Na velkém formátu dlaždic jsme představili nový symbol – velký barokní vzor. Když se na tyto keramické dlaždice podíváte blíže, uvidíte vysokou kvalitu rozlišení. Při vývoji nových kolekcí obkladů a dlažeb Versace si dáváme záležet opravdu na každém detailu,“ popisuje Giancarlo Pelloni.
„Z nových písmen, natištěných do keramických dlaždic, si můžete napsat třeba své jméno,“ prozrazuje obchodní ředitel
Další novinkou je kolekce keramických obkladů a dlažeb s názvem Alphabet, kterou charakterizují zdobná písmena abecedy. „Je velmi zábavné, že si za použití těchto písmen můžete napsat své jméno nebo také třeba něco velmi romantického,“ říká ve video rozhovoru Giancarlo Pelloni.
Vývoj nové kolekce obkladů a dlažeb zabere přibližně rok, každý detail musí odsouhlasit módní dům Versace
A jak vývoj nových kolekcí keramických obkladů a dlažeb Versace probíhá? Podle slov Giancarla Pelloniho vždy ve spolupráci s marketingovým oddělením módního domu Versace v Miláně. „Společně diskutujeme nejen o celkovém vývoji kolekce, ale i o tom, jaké jí dáme jméno, a jak ji budeme pro veřejnost prezentovat. Setkáváme se každý měsíc. Tradičně pro vývoj nové kolekce potřebujeme jeden rok. Každý detail musí získat povolení od módního domu Versace. Je velmi důležité dodržovat pravidla, která nám módní dům udělil, a která pak ovlivňují design značky pro konečného spotřebitele,“ doplňuje Giancarlo Pelloni. Dodává, že v některých nových kolekcích keramických obkladů a dlažeb Versace se objevují také barvy značky z poloviny 80. let, kdy se značka Versace zrodila. Symbolizují tak návrat ke kořenům.
Rádi i vám pomůžeme s řešením, ozvěte se nám.
Volejte +420 777 746 852
Nebo nám napište na online@mbkeramika.cz
V pracovní dny od 7:30 do 21:30 vám naši experti odpovídají obratem.